مقایسه هزینه لیزر شقاق در کلینیک و بیمارستان دولتی

 هزینه جراحی شقاق در بیمارستان دولتی

هزینه عمل جراحی شقاق در بیمارستان دولتی که اسفنکتروتومی نامیده می شود با توجه به هزینه های جانبی مثل داروی بیهوشی، هزینه آزمایشات قبل عمل، هزینه اتاق عمل و بستری شدن در بیمارستان محاسبه می شود که در نهایت بیشتر از هزینه لیزر شقاق خواهد شد.


مقایسه هزینه لیزر شقاق در کلینیک و بیمارستان دولتی

با توجه به اینکه هزینه درمان شقاق با لیزر در کلینیک، توسط بیمه تحت پوشش قرار داده نشده اما با این حال باز هم هزینه لیزر به صرفه تر خواهد بود.


درمان سنتی شقاق در بیمارستان های دولتی با هزینه های جانبی مثل بستری در بیمارستان قبل و بعد از عمل، بیهوشی، عوارض و نقاهت طولانی بعد از عمل و امکان عود مجدد شقاق همراه است. در صورتی که در روش نوین لیزر درمانی بیمار یکبار برای همیشه بدون هیچ گونه عوارض و امکان عود مجدد، درمان می شود.


علاوه بر این ممکن است در برخی از بیمارستان های خصوصی نیز تمامی هزینه ها با بیمه نباشد و به غیر از بیمه، لازم به پرداخت هزینه اضافی هم باشد.


درمان شقاق در ونک لیزر با پیشرفته ترین دستگاه های لیزر و توسط پزشکان متخصص با تجربه در یک جلسه سرپایی بدون درد و بیهوشی انجام می شود و تا به این لحظه یک مورد هم گزارش نشده که بازگشت یا عود مجدد بیماری داشته باشد.

بیمه و هزینه درمان شقاق با لیزر

آیا هزینه لیزر شقاق توسط بیمه پرداخت می شود؟ خیر بیمه تامین اجتماعی هزینه درمان های سرپایی که کمتر از شش ساعت می باشد و بیمار بستری نشود را تحت پوشش ندارد.

اما ممکن است برخی از بیمه های تکمیلی بخشی از هزینه های درمان را با نامه از پزشک و کلینیک پرداخت کنند که برای این مورد باید به شعبه بیمه خودتان مراجعه کنید.


عوامل تاثیرگذار در هزینه درمان شقاق

با توجه به وضعیت مالی بیماران ممکن است به بیمارستان دولتی یا خصوصی مراجعه کنند که در این صورت باید موارد زیر را هم در محاسبه هزینه درمان شقاق در نظر بگیرید:


نوع روش درمان شقاق (جراحی یا لیزر؟)

هزینه تست های آزمایشگاهی

هزینه متخصص و داروی بیهوشی، پیگیری های بعد از جراحی و غیره.

حق الزحمه متخصص جراحی

نوع بیمارستان یا کلینیکی که مراجعه می کنید (دولتی یا خصوصی)

تعداد روزهایی که باید در بیمارستان بستری شوید

هزینه اتاق عمل

هزینه تعویض پانسمان پس از جراحی

https://vanaklaser.ir/%D9%87%D8%B2%DB%8C%D9%86%D9%87-%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%B4%D9%82%D8%A7%D9%82/



Comments

Popular posts from this blog

درمان بواسیر با لیزر

پروکتوسکوپی یا مشاهده رکتوم چیست، در چه مواردی انجام می شود و عوارض آن

0 تا 100 عمل جراحی فیستول چگونه است و چقدر طول میکشد؟