درمان کیست مویی با لیزر*بدون جراحی* در تهران + فیلم عمل

به گزارش انصاف نیوز

 لیزر کیست مویی بهترین روش درمان است. در عمل لیزر کیست مویی اشعه ایکس، مو و عفونت داخل کیست را از بین میبرد. جراحی

 حدود یک ساعت طول میکشد و با بی حسی موضعی است و این روش بدون درد و خونریزی است

کیست مویی یا سینوس پیلونیدال کیسه ای از مو است که روی دنبالیچه یا استخوان ران رشد میکند. شبیه یک جوش بزرگ در انتهای استخوان ران میباشد. بیشتر در مردان (به دلیل داشتن موهای ضخیم و کلفت) رایج است تا زنان و معمولا در افراد جوان اتفاق می افتد. دکتر کیست مویی ممکن است کیست را به طور موقت درمان کند ولی ممکن است نیاز به جراحی کیست مویی باشد. جراحی ظاهری زشت ایجاد کرده و عوارض جانبی زیادی دارد و بیمار پس از عمل سختی زیادی را متحمل میشود.

درمان کیست مویی با لیزر در پرتو کلینیک بهترین راه درمان و پیشنهاد اکثر پزشکان برای از بین بردن توده ی مو در پایین کمر و بالای خط باسن است. اگر مبتلا به این نوع بیماری هستید با کلینیک تماس حاصل نمایید تا کادر درمانی ما به پرسش های شما پاسخ دهند و دیگر نیازی به عمل جراحی سخت نداشته باشید.

فیلم عمل کیست مویی با لیزر + فیلم تخلیه چرک کیست مویی

پیش از هر چیزی باید بگوییم که درمان خانگی کیست مویی و یا درمان کیست مویی با دارو، درمان قطعی و دائمی نبوده و ممکن است فقط در کاهش عفونت کیست به طور موقت مؤثر باشد. اما برای درمان قطعی و بدون بازگشت حتماً باید از روش هایی مثل عمل جراحی کیست مویی و یا لیزر کیست مویی استفاده کنید. 

لیزر کیست مویی بهترین روش درمان است. در عمل لیزر کیست مویی اشعه ایکس، مو و عفونت داخل کیست را از بین میبرد. جراحی حدود یک ساعت طول میکشد و با بی حسی موضعی است و این روش بدون درد و خونریزی است. لیزر از جمله درمان هایی میباشد که در آن برگشت مجدد کیست مویی امکان ندارد. هزینه درمان کیست مویی با لیزر در مقایسه با روش های دیگر مثل جراحی بسیار مقرون به صرفه می باشد. “فیلم تخلیه چرک کیست مویی” را در ادامه میبینیم که اگر کیست مویی بیمار چرک کرده باشد و با عفونت برای درمان مراجعه کند ابتدا به این شکل کیست مویی و چرک و عفونت آن تخلیه می شود:

در فیلم عمل کیست مویی با لیزر می بینیم که به وسیله اشعه لیزر، در زمانی کم و به صورت سرپایی عفونت و چرک داخل کیست تخلیه شده و به دلیل استفاده از لیزر در این روش دکتر کیست مویی می تواند خونریزی را کنترل نموده بدون اینکه به بافت اطراف کیست صدمه ای برسد.

Comments

Popular posts from this blog

درمان بواسیر با لیزر

پروکتوسکوپی یا مشاهده رکتوم چیست، در چه مواردی انجام می شود و عوارض آن

0 تا 100 عمل جراحی فیستول چگونه است و چقدر طول میکشد؟