مهاجرت علی کریمی به امارات + جدیدترین عکس آقای جادوگر در امارات

 

مهاجرت علی کریمی معروف به جادوگر فوتبال ایران، بازیکن تیم ملی و هافبک سابق پرسپولیس و بایرن مونیخ خبری است که در یکی دو ماه اخیر دست به دست می شود. اما آیا علی کریمی واقعا و برای همیشه به دوبی 
مهاجرت کرده است؟علی کریمی کجاست؟


باید بگوییم که علی کریمی یکی از فوبالیست هایی بوده که در مورد مسائل اجتماعی و سیاسی کشور هیچ گاه بی طرف نبوده و سکوت نکرده است. اما این سکوت نکردن گاهاً برای او موجب دردسرهایی هم شده است.

جدیدترین عکس علی کریمی در امارات

ماجرای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال

علی کریمی در سال 1399 با شعار فوتبال بدون فساد در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال شرکت کرد. اما با آرای بسیار کمی عزیزی خادم را به ریاست انتخاب کردند که در نهایت او هم عزل شد. پس از آن او در واکنش به بازگشت دوباره برای ریاست فدراسیون گفت: با لیموزین هم بیایند قبول نمی کنم.

علی کریمی در کنار علی دایی

بخشی از صحبت های علی کریمی در مورد شایعه بازگشت برای ریاست فدراسیون :

متأسفانه شرایطی که آقایان با مدیریت‌شان برای فدراسیون فوتبال رقم زده‌اند در طول تاریخ بی‌سابقه بوده و فقط باید امیدوار باشیم که یک‌بار برای همیشه در مجمع تصمیماتی اتخاذ شود که به صلاح فوتبال باشد. البته وقتی از زبان آقای ماجدی می‌شنویم که عده‌ای در هیأت رئیسه فدراسیون به‌دنبال سهم خواهی هستند و فقط دو نفرشان با تفکرات ایشان همسو هستند باید فاتحه فدراسیون را خواند.

همچنین در ادامه افزود که من برای فوتبال سالم، خدمت و ایجاد فضای پاک کاندید شدم اما از بین 70 80 نفر فقط 9 نفر به من رای دادند. من هم به تصمیم آن ها احترام گذاشتم و مسبب شرایط الان فوتبال آنها هستند.

جنجال نذری و استوری علی کریمی

علی کریمی در واکنش به خرج ها و نذری های هیئت های ماه محرم با انتشار یک استوری انتقاد خود را نشان داد:

«میلیاردها تومان خرج می کنیم تا نذری بدهیم و در پایان آرزوی شفای بیمارانی را داریم که برای نداشتن پول درمان می میرند».

این استوری با واکنش بسیاری از روحانی های مذهبی روبرو شد و در پی آن حجت الاسلام حامد رضا معاونیان با «بی شرف»، «نادان» و «احمق» خطاب کردن علی کریمی، طرح سوال کرد که چرا میلیاردها پول بیت المال که برای فوتبال هزینه می شود برای فقرا و درمان مریض ها خرج نمی شود؟

فیلم واکنش تند حامدرضا معاونیان به استوری علی کریمی درباره نذری ماه محرم:

پاسخ علی کریمی به معاونیان

پاسخ علی کریمی به معاونیان

آیا جادوگر فوتبال برای همیشه ایران را ترک کرد؟

او که همواره در فعالیت های سیاسی خود موضع خودش را به طور واضح مشخص کرده است حال برای همیشه از ایران به دوبی و امارات مهاجرت کرده است. پس از انتشار خبر مهاجرت او علی کریمی نه این خبر را تایید کرد و نه تکذیب. اما پس از مدتی جادوگر محبوب فوتبال با انتشار یک استوری بر فراز آسمان خبر مهاجرت دائمی خود و خانواده اش به امارات را تایید کرد.

ویلای لواسان علی کریمی

در خصوص ملک و اموال او گزارشات رسیده حاکی بر اینست که او پیش از مهاجرت تمامی آن را فروخته و یا مالکیت آن ها را واگذار کرده است.

منبع : https://mohajermag.ir/%d9%85%d9%87%d8%a7%d8%ac%d8%b1%d8%aa-%d8%b9%d9%84%db%8c-%da%a9%d8%b1%db%8c%d9%85%db%8c/

Comments

Popular posts from this blog

درمان بواسیر با لیزر

پروکتوسکوپی یا مشاهده رکتوم چیست، در چه مواردی انجام می شود و عوارض آن

0 تا 100 عمل جراحی فیستول چگونه است و چقدر طول میکشد؟