تابلو کامپوزیت ساخت تابلو کامپوزیت

تابلوهای  کامپوزیت با زیر سازی فلزی ساخته می شود  و روی آن با ورق کامپوزیت  پوشیده  می شودکه از جنس آلومینیوم رویه  دو طرف  وسط آن از جنس  پلی اتیلن می باشد و در رنگ های مختلف موجود است. قابلیت  ترکیبی کار کردن با  اجناس دیگر  مثل  ترمووود  . یا چوب پلاست  را دارد.
  زمینه اصلی تابلو و نما  با کامپوزیت  که از جنس آلومینیوم می باشد انجام می شود. روی زمینه اصلی تابلو را با حروف های برجسته نوردار و یا بدون نورکار می کنند.
ورق کامپوزیت در رنگ های اصلی و مختلف موجود  است که دارای مدل های طرح چوب  طرح سنگ وطرح  استیل است.دربعضی مواقع از چوب  ترمووود  وهم می توان برای زیبا سازی بیشتروطراحی بهتربه صورت ترکیبی کارکرد.
اجرای سریع، تنوع در رنگ،عایق صوتی،مقاوم در برابر سرما و گرما، سبکی ساختمانی و بازسازی هر گونه نمای قدیمی به زیباترین وجدیدترین نمای مدرن وکلاسیک امروزی با کیفیت بسیار بالا و زیبا .
 تابلوهای کامپوزیت و نمای کامپوزیت یکی از پر کار برد ترین متریال های مصرفی در نما را دارد.که هم برای نماهای ساختمانی وهم برای نمای تابلوهای تبلیغاتی و طراحی های داخلی اداری و یا تالارها و نمایشگاه ها  مورد استفاده قرار می گیرد. 

Comments

Popular posts from this blog

درمان بواسیر با لیزر

پروکتوسکوپی یا مشاهده رکتوم چیست، در چه مواردی انجام می شود و عوارض آن

0 تا 100 عمل جراحی فیستول چگونه است و چقدر طول میکشد؟