فیلم عمل کیست مویی باز

فیلم عمل کیست مویی باز را در ادامه میبینیم در این فیلم که کاملاً متفاوت با فیلم عمل کیست مویی سنتی می باشد برش اولیه با تیغ را مشاهده کنید:

عمل مو برگشتی به صورت بسته نیازمند تخصص و مهارت بالاتری می باشد تا کیست به صورت کامل تخلیه شود و بیمار با علائم عفونت بعد از عمل کیست مویی یا جای بخیه مواجه نشود.

عمل سرپایی کیست مویی با لیزر که در ادامه فیلم آن را میبینیم، همان جراحی به صورت بسته می باشد که اگر با لیزر انجام شود هیچ گونه اثر و ردی از جای بخیه روی پوست باقی نمی ماند.


کیست مویی یا سینوس پیلونیدال یکی از شایع ترین بیماری های عفونی نشیمنگاهی است که در آن یک تونل یا کانال کوچک به شکل کیست در زیر پوست (معمولاً در بالای باسن جایی که به قسمت پایین کمر می رسد) تشکیل می شود.

این کیست ممکن است عفونی شده و پر از چرک شود و باعث درد، تورم و گاهی تب شود. این عارضه در مردان شایع‌تر از زنان است و معمولاً جوانان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

عکس کیست مویی در مراحل اولیه
عکس کیست مویی در مراحل اولیه را مشاهده می کنید.

علت دقیق کیست مویی مشخص نیست، اما رشد مو به داخل و سایش و اصطکاک یکی از دلایل آن است. افرادی که برای مدت طولانی می نشینند، مانند رانندگان کامیون یا کارکنان اداری، ممکن است بیشتر مستعد ابتلا به این بیماری باشند. 

Comments

Popular posts from this blog

درمان بواسیر با لیزر

پروکتوسکوپی یا مشاهده رکتوم چیست، در چه مواردی انجام می شود و عوارض آن

0 تا 100 عمل جراحی فیستول چگونه است و چقدر طول میکشد؟